درباره سروهانا پارسیان
در راستـای بـهبـود کیفیـت زیـست اجـتـمـاعـی و فـــردی جـامعـه، شـرکـت سروهانا پارسیان از تاریخ 1398/03/19 فعالیت خود را آغاز نموده و تا به اینجا چهار فرآیند را به شرح ذیل تعریف، طراحی، تولید و منتشر نموده است:
سرو: ارائه مشاوره و خدمات روانشناسی حضوری،
هانا: اپلیکیشن بازی روانشناختی برای کودکان سه تا نه سال،
فارگو: اپلیکیشن مشاوره آنلاین،
بهروان: دوماهنامه روانشناختی با نگاه بین رشته ای،
تاجر ایرانی: بازی روانشناختی برای نوجوانان نه تا شانزده سال (در جریان ساخت).
همکاران و مشاوران حاضر در خانواده سروهانا به عنوان یکی از مراکز شناختی دانش بنیان در راستای بهبود کیفیت زیست اجتماعی و فردی جامعه، دستیابی به رضایت مراجعین، حصول اطمینان از بهبود مستمر فضای ارائه خدمات، جهت گیری راهبردی مناسب بافت سازمانی شرکت و ترویج تفکر مبتنی بر ریسک، ضمن رعایت الزامات قانونی، استاندارد ISO9001:2015 را به عنوان الگویی برای سیستم مدیریت کیفیت تعیین و جاری نموده ایم و خود را پایبند و متعهد به آرمان ها، باورها، اهداف و برنامه های شرکت می دانیم چرا که سلامت روان پایه و اساس جامعه پویا و پرنشاط است.
آرمان های خانواده سروهانا
- گسترش امکانات پلتفرمهای شرکت؛
- ترویح فرهنگ خدمت رسانی به مراجعین؛
- افزایش سطح اشتغال متخصصین روانشناسی؛
- ارائه خدمات متنوع روانشناسی در جهت جذب درآمدهای ارزی؛
- فرهنگ سازی استفاده از خدمات روانشناسی در سبد خانوار؛
- بسترسازی خدمات نوآورانه در راستای بهبود فضای سلامت روان جامعه؛
- بهينهسازی خدمات برای حضور فعال در بازارهای منطقهای و بين الملل؛
- تمرکز بر منطقه بهعنوان عامل استراتژیک در تعدیل نرخ ارائه خدمات به مراجعین داخلی؛
- ایجاد ارتباط بین مراکز مشاوره روانشناسی با برند مشترک در جهت استانداردسازی خدمات.
ارزش های بنیادین و باورهای خانواده سروهانا:
- تلاش برای غنای فضای سلامت روان جامعه؛
- اهتمام به اعتلای جایگاه روانشناسی در جامعه؛
- اهتمام به تحول و توسعه پایدار سلامت روان در فضای جامعه؛
- پایبند به اصول اخلاقی و معتقد به خرد جمعی، اندیشه مدار و برنامه محور؛
- واقف به مسئولیت اجتماعی سروهانا و حساس به فضای پیرامون جامعه.
اهداف و برنامه های خانواده سروهانا:
- ایجاد فضای تعاملی در راستای شبکه سازی برای درک نیازها و رفع انتظارات طرف های ذینفع؛
- جهت دهی فضای نوآوری و کمک به ایجاد و اجرای ایده های خلاقانه در جامعه روان شناختی کشور؛
- پیاده سازی قراردادهای فرانچایز با سایر مراکز حضوری در قالب برند سرو حداقل 40 مرکز طی 5 سال آتی؛
- ترویج فرهنگ استفاده از خدمات روان شناختی در جامعه با جذب حداقل 3 میلیون کاربر طی 5 سال آتی؛
- توانمندسازی خانواده سروهانا از طریق توسعه فردی، گروهی و سازمانی به منظور افزایش بهره وری منابع انسانی؛
- حفظ و توسعه واحد R&D در جهت به کارگیری فناوری های نوین برای افزایش اثربخشی، کارایی، نوآوری و ارتقاء کیفیت خدمات.
همکاران و مشاوران حاضر در خانواده سروهانا ضمن پشتیبانی همه جانبه از مفاد این خط مشی و تامین منابع لازم جهت نیل به رئوس آن از کلیه همکارانم انتظار داریم که در جهت درک و بکارگیری آن تلاش لازم را نمایند. این خط مشی به عنوان چهارچوبی برای تعیین اهداف کیفی این سازمان منظور گردیده است.
اهداف و چشم انداز
تنوع خدمات
- خدمات مشاوره حضوری
- خدمات درمانی
- برگزاری کارگاه
- مشاوره آنلاین روانشناسی
- دوماهنامه و مجله روانشناسی
- بازی کودکانه روانشناسی آنلاین
- وبینار و تریبون سلامت روان
سؤالات متداول
سوالی دارید؟ پاسخ خود را اینجا بیابید یا از ما بپرسید.
شرکت نشر گستر امروز مسئول تجهیز شبکه توزیع و فروش ماهنامه بهروان می باشد و خوانندگان این ماهنامه می توانند در بازه دو ماهه پس از نشر هر شماره از مجله اقدام به خرید این ماهنامه در دکه های روزنامه فروشی سراسر کشور نمایند بدیهیست پس از گذشت دو ماه از زمان چاپ این ماهنامه خوانندگان محترم می توانند با مراجعه به سایت بهروان مگ اقدام به خرید فایل چاپی و یا اینترنتی این مجله نمایند.
همانطور که در بخش توضیحات وب سایت سروهانا آمده است نرم فزار فارگو نرم افزار مشاوره آنلاین است در صورتی که نرم افزار هانا بازی کودکانه آنلاین در فضای سرگرمی کودکان است که در آن با استفاده از روشهای متنوع روانشناختی اقدام به تعامل با کودکان بین 3 تا 8 سال خواهد گردید و اولیا می توانند ضمن استفاده از گزارشات دوره ایی نیم رخ ذهنی این نرم افزار از مشاوره غیرحضوری در نرم افزار سروهانا نیز استفاده نمایند.
بهروان، ماهنامه روان شناختی با نگاه بین رشته ای است که تلاش دارد تا در ویژه نامه های خود مسائل متنوع را در قالب بخش های مختلف واکاوی و مورد توجه خوانندگان قرار دهد.
مراجعین و علاقه مندان می توانند با مراجعه به بخش خبرنامه سایت سروهانا اقدام به عضویت نموده و از اطلاع رسانی های سروهانا مطلع گردند.
این روش می تواند یک ابزار مهم در اختیار افرادی که برای خود و یا اطرافیانشان کمک های تخصصی در حیطه بهداشت روانی جستجو می کنند، باشد. شما می توانید از طریق گوشی خود و یا کامپیوتر تان به روش های مختلف با مشاور خود صحبت کنید. به شیوه پیام متنی، تلفن و یا ویدیوئی بدون نگرانی در مورد مراجعه حضوری با مشاورانی که همگی صلاحیت های لازم را جهت ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی دارند. به زبان ساده، ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی از طریق اینترنت انجام می شود. مطالعات بسیاری اثر بخشی مشاوره های آنلاین را همانند مشاوره های حضوری تائید نموده اند.
مطالعات متعددی نشان می دهد که عاملی که بیشترین سهم را در تعیین موفقیت درمانی دارد، دسترسی به درمانگری است که تخصص لازم را دارد، با او راحت هستید و به او اعتماد می کنید. پس روش مشاوره آنلاین یک پیشرفت بزرگ است که قادر می سازد شما را که شبکه گسترده ای از متخصصان دسترسی یپیدا کنید.
درمان آنلاین معمولا مقرون به صرفه و راحت است. از آنجا که شما در جلسات درمان آنلاین به راحتی در خانه خود حضور خواهید داشت، اغلب می توانید جلسات درمان خود را برای زمان هایی که برای شما راحت تر است برنامه ریزی کنید.
بنابراین می تواند برای شما کم هزینه تر باشد بدون آنکه کیفیت کار کاهش پیدا کند.
مشاوره آنلاین دارای یک برنامه بسیار انعطاف پذیر است که به شما اجازه می دهد بر اساس زمان خود یک قرار ملاقات داشته باشد.
برای افرادی که بدلیل دوری راه دسترسی به خدمات مشاوره ای برای آنها مشکل هست.
برای اشخاصی که دارای معلولیتی هستند و یا بدلیل بیماری و یا دغدغه های دیگر همچون داشتن فرزند کوچک یا سالمند در منزل ، خارج شدن از منزل جهت مراجعه به دفتر مشاوره برای آنها دشواری ها بهمراه دارد، این روش می تواند نگرانی های شما را در این مورد مرتفع کند.
مناسب و روشی مشوقانه برای افرادی که تمایل زیادی به دیدارو صحبت کردن چهره به چهره با مشاورندارند. نوشتن ویا صحبت کردن از طریق تلفن برای آنها راحت تر می باشد.